Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
Credibilitate     |    Justificarea activitatilor de relatii publice      |    Cercetare     |    Responsabilitate
                                               Cresterea    diversitatii    publicurilor
                            Intensificarea  confruntarii  legate  de  competitie
Managementul Relatiilor Publice

Nu exista nici o indoiala ca Iernetul poate fi folosit eficient pentru promovare, pentru monitorizarea publicurilor, pentru cercetare, pentru imbunatatirea relatiilor cu publicurile speciale si pentru raspunsuri instantanee in cazul crizelor.
Intr-o alta masura este de recunoscut ca Internetul poate fi o arma extraordinar de putermica pentru adversari. Nu exista editori, asa ca zvonurile pot fi generate cu usurinta pe Internet si castiga nu numai avant, ci si credibilitate.
Noi facem o monitorizare sustinuta a Internetului pentru a fi la curent cu subiectele legate de organizatia dumneavoastra care ar putea aparea. Descoperim nu numai site-urile opozantilor dumneavoastra sau ale competitorilor, ci si conversatiile din grupurile de discutii, pe subiecte care va pot afecta organizatia, personalul sau produsele si serviciile.

 
Discursuri
 
Discursurile sunt si ele o forma de prezentare publica. In sarcina noastra intra documentarea pentru discurs si aceia de a-l redacta.

Publicam discursurile sub forma de brosuri si le transmitem publicurilor speciale.

Aceasta modalitate mareste folosirea lor ca instrumente de informare publica.
 
Intalniri
 
Intalnirile de afaceri genereaza adesea informare publica, fie ca sunt pentru publicurile interne sau externe. Din ce in ce mai mult, intalnirile sunt folosite pentru publicurile externe ca un instrument proactiv de a impartasi viziuni despre un subiect sau despre o situatie legata de companie, iar acestea pot fi publicate in presa.
 
Hibrizi traditionali

 

Posta este o varianta intre informarea publica si publicitate. Posta traditionala are o rata de moralitate ridicata, de aceia ne sfatuim clientii sa investeasca in expedierea multipla a mesajului. De obicei, investitiile in actiuni prin posta sunt mai mult decat profitabile. Cheia succesului este varietatea listelor de corespondenta pe care le detinem, avand posibilitatea sa alegeti. Listele de corespondenta le avem structurate in felul urmator:

Liste generale

Liste specializate - sunt disponibile in functie de varsta, studiu educational etc.

Liste de afaceri

Convorbirile telefonice sunt tot atat de personale ca mesajele scrise care poarta antetul dumneavoastra. Telefoanele sunt un instrument promotional. Sistemul de informare vocal ofera celor care apeleaza sau sunt apelati acces la mesaje sau la informatii de relatii publice.
Numerele de telefon le-am folosit pentru strangerea de fonduri, mesaje in direct sau inregistrate, promotii si campanii de marketing.

 

                              Tipuri de informare publica

 

Pentru a rentabiliza anumite categorii plasate in diferite media redactam si punem la dispozitie dumneavoastra urmatoarele servicii:

 Materiale si tipar pentru publicatii interne, care pot fi puse la dispozitia angajatiilor si publicurilor implicate in viata companiei dumneavoastra;

Newsletter intern, extern sau mixt;

Manualul angajatului, care are functia de lucrare de referinta si de instrument eficient de orientare.

 

 

        Relatiile publice in mediu global

Tehnologiile au schimbat in totalitate modul in care se faceau afacerile. Posibilitatea de a trimite mesaje aproape oriunde a accentuat foarte mult ceea ce este transmis in acel mesaj. Cererea globala de informatii transmise de companii risca sa se confrunte cu posibilitatea ca, in ciuda unor schimbari intense, sa continue sa faca ce faceau si pana acum, fara sa regandeasca procesul si consecintele lui. Din acest motiv noi va propunem o abordare pragmatica a acestuia.

 

 

Film, video

 

Pe masura ce audientele sunt din ce in ce mai orientate catre prezentari grafice si audiovizuale, realizam prezentari video ca instrument de transmitere a informatiei:

Filme sponsorizate;

Filme de actualitate;

Casete video de corporatie pentru publicurile externe;  

Casete video de corporatie pentru publicurile interne.

 

 
© 2008 Media Doon