Media Doon Team
                           WEB DESIGN   |   RELATII PUBLICE   |   SOFTWARE   |   PUBLICITATE   |   MARKETING                                 CONTACT   |   ENGLISH
 
 
 
 

Mesajul

 

Pentru ca mesajul sa isi pastreza fidelitatea de la un pol la celalalt, noi tinem cont de:

     Detinerea unor informatii exacte, neechivoce si a sensului lor corect;

     Transmisia rapida si precisa a acestora pe canale;

     Un cod bine exersat.

 

[]

 
 

Atingerea tintei

In toate mediile se constientizeaza tot mai mult faptul ca o societate, o institutie, sau o intreprindere se constituie si se mentine datorita si prin intermediului numeroaselor retele de comunicare. Media Doon va poate pune la dispozitie urmatoarele elemente structurate de comunicare:

     Posibilitatea de a marii emisia si receptiona semnale;

     Va putem pune la dispozitie posibilitatea de utilizare a unor semnale si simboluri care sa
     faciliteze construirea mesajului;

     Canale-suport de comunicare.

[]

 
 

Informatia

Aceasta are nevoie sa fie integrata, sa fie elaborata si transmisa in cadrul unui mesaj ce raspunde rigorilor gandirii logice. In functie de modul in care este promovata (prin contact direct cu publicul vizat ori mediat de canalele de comunicare in masa), se poate opta pentru diferite tipuri de mesaje.


[]

 
 

Alegerea canalului de difuzare

 

Comunicarea intre un ofertant de mesaj publicitar si mediul extern exista cateva elemente de care moi tinem cont:

     Sursa de informare;

     Mesajul;

     Informatia de transmis;

     Suportul mesajului (spot publicitar radiofonic, televizat, anunt in presa, bannere etc.);

     Destinatar.

 

[]

 
 

Mesajul publicitar

Desi publicitatea nu este un mediu de masa in sine, ea sprijinindu-se pe media pentru a-i purta mesajele catre consumatori, tinem cont de omniprezenta intertextualitatii publice, al carei element specific ideologemul, favorizeaza lectura ansamblului faptelor. Altfel spus, publicul va percepe lumea prin apelul continuu la toate experientele, la toate datele acumulate si asezate corespunzator.

[]

 
 

Redactarea discursului publicitar

Redactarea discursului publicitar solicita abilitati de stapanire a fluxului verbal, cu o lungime in medie de 10-15 cuvinte, pentru a usura receptarea mesajului. Ne-am intalnit cu anumite situatii in care frazele sunt si mai scurte. Acesta e cazul reclamelor care promoveaza produse ce induc ideii de miscare.

[]

 
 
Solutii MDT    Parteneriat MDT  Harta site  • Ajutor
© 2008 Media Doon